Daily Archives: 29. mars 2011

Erklærer vinteren for over…

Jeg erklærer herved vinteren for over, skiføret er definitivt ødelagt av alt for mange varme dager – og jeg nekter å bruke klister. Da får man heller glede seg over andre aktiviteter man kan bedrive. Derfor har jeg i dag dratt fram Siri Mekaniker, hun har mekka sykkel og så tatt årets første sykkeltur :D. Guttungen var selvsagt den utvalgte til å holde Guldseth’a med selskap på turen, og runden vår (ja, man har jo en fast runde man sykler selvsagt, den kan man jo ikke forandre på) ble på GPS’n målt til nesten 9 km og vi holdt en snittfart på 15,6 km/t. Tatt i betraktning at det var noen laaaange motbakker også, så var det vel et ok tempo på turen tenker jeg :). Nå ligger den sorte (ja, for han er sort for tenk, bare litt lysere sort en en del andre *host*) velduftende og ren etter at han åkte inn i dusjen for å få vekk uante mengder skitt. Det dufter blåbær faktisk – han fikk en liten balsambehandling med min hårbalsam også *ler*. I nøden… osv…

Gamlemor Babs fikk litt kvalitetstid med mor i skogen etterpå – gamle damer kan fortsatt sine kunster, og hun var ellevilt glad da hun forstod at hun skulle få løpe etter frisbee’en :D. Herlig å se at hun er så frisk og rask ennå!

Gårsdagen tilbragte vi forresten på Trandum, nok en gang :). Kveldstrening med klubben, og jeg fulgte overhodet ikke planen… Jeg hadde jo tenkt vi skulle trene dekk og bli, men det var glemt da vi kom på plassen, så da ble det både lineføring og forangående i line i stedet, samt litt kryp og innkalling mm. Etter at vi hadde tatt litt pause ba jeg 2ne om å piske oss rundt en gjennomkjøring i C-programmet – og jeg konstaterte at det fortsatt er ting å jobbe med, men at det alt i alt ser småpent ut :). Det er alltid en del ting å ta tak i – men hunden viser stor forståelse for øvelsene *ler*.

Takk for hjelpen, 2ne :D.